Results 1 to 4 of 4

Thread: Gezocht: Delphi Component Design by Danny Thorpe

  1. #1

    Gezocht: Delphi Component Design by Danny Thorpe

    Ik zoek al een tijdje naar Het boek van Danny Thorpe genaamd Delphi Component Design. Ik kan ze wel in America vinden, maar ik heb liever een leverancier die dichter bij huis is. Heeft iemand dit boek en wil het kwijt of weet iemand waar het te krijgen is?

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...books&n=507846

  2. #2
    Inmiddels heb ik m uit de US laten overkomen. In perfecte staat, geweldig boek.
    We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

  3. #3
    Lord Larry kan je misschien jouw mening geven waarom je het zo geweldig boek vind? Dat je ons enthousiast kan maken om juist dit boek te kopen over Component Design i.p.v. een ander boek over dit onderwerp.
    Programmeren is spelen met lego voor volwassenen. De steentjes raken niet op en je kan zelf nieuwe steentjes bedenken!

  4. #4
    Het is een oud boek, maar bied inzicht in de gedachten achter de ontwikkeling van Delphi en de interne werking. Ook wordt er verteld hoe de ontwikkelaars bedoelt hebben hoe Delphi gebruikt dient te worden. Het is dan ook geschreven door 1 van ontwikkelaars van Delphi zelf. Toch doet het zijn titel niet echt eer aan, want als je echt een boek zoekt om te leren componenten te schrijven adviseer ik eerder 'Developing Custom Delphi Components' van Ray (Raize) Konopka.
    We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. RxLib
    By Geert in forum Tools
    Replies: 2
    Last Post: 07-Aug-03, 12:54
  2. Active X component installeren met alleen dll
    By R. de Witte in forum Algemeen
    Replies: 2
    Last Post: 18-Jan-03, 17:01

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •