Results 1 to 4 of 4

Thread: Back button van browser

  1. #1

    Angry Back button van browser

    Goedemiddag Dames en Heren,

    Ik heb een webapplicatie gebouwd voor het ophalen van gegevens uit een access database aan de hand van een x aantal criteria die de gebruiker kan ingeven.

    Voor de ontwikkeling van deze applicatie heb ik gekozen voor een cgi executable.

    Het probleem dat zich voordoet is het volgende:
    Wanneer de gebruiker zijn criteria heeft ingevuld, op search button klikt en op de resultaat pagina komt en terug wil gaan naar de invul pagina dat de gegevens die hij reeds had ingevuld er terug zichtbaar moeten zijn en niet de default waarden.

    Je zou natuurlijk kunnen denken van, klik gewoon op de back button van je browser en je ziet de waarden die de gebruiker heeft ingevoerd. Dit is ook zo bij opera maar niet bij internet explorer.

    Heeft iemand van jullie hier een verklaring en/of oplossing voor?

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Dit is inderdaad erg browser-specifiek, en soms doet IE 't wel en soms niet, vraag me alleen niet waarom . Misschien handiger is dan om een link te maken naar de beginpagina met een aantal parameters, en die parameters dan invoegen in de value="xxx" velden...
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3
    Ik was in de veronderstelling dat het misschien een setting kon zijn in IE of in de IIS.
    Maar aangezien ik nog niemand heb gevonden die een verklaring heeft voor dit fenomeen, zal ik er maar iets rond programmeren.

    Bedankt voor de snelle reactie.

  4. #4
    Als die defaults door je webapp worden gevuld zou je ze als cookies kunnen bewaren. Als je webapp dan de defaults terug geeft gebruik je de echte defaults of (als deze zijn gezet) de inhoud van de cookies.
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Gem. van alle listbox items?
    By ruudk in forum Algemeen
    Replies: 2
    Last Post: 25-Nov-02, 17:02

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •