Results 1 to 14 of 14

Thread: Delphi 7 Package

  1. #1

    Thumbs up Delphi 7 Package

    Nodig:

    Delphi 7 uiteraard
    OpenXML v 3.1

    Succes ermee!
    Attached Files Attached Files

  2. #2
    Ik heb XML 3.1 geinstalleerd, maar hij zegt telkens dat hij die .dcu niet kan vinden...
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	irri2.gif 
Views:	617 
Size:	9.9 KB 
ID:	796  

  3. #3
    Hoi,


    Heb je het path al toegevoegd in je Library?

  4. #4
    Hmz, ik dacht altijd dat dit vanzelf gebeurde, want vorige x weet ik toch echt cker dat ik dit niet heb hoeven doen..

    Naja, tis iig opgelost... bedankt.

  5. #5
    Ff een oude topic omhoog schoppen. Ik heb dus Delphi 7 alleen met Open XML versie 2.4. Ik heb in de package van Tischnoetentoet aangepast. Alles wat verwijst naar 3.1 naar 2.4 aangepast. Alleen geeft delphi 7 nu steeds deze warning weer:
    Code:
    [Warning] NLDTXDOMUtils.pas(182): Unsafe code 'String index to var param'
    [Warning] NLDTXDOMUtils.pas(202): Unsafe code '@ operator'
    en nog meer van dezelfde messages. Heb ik iets per ongeluk verkeerd gedaan? of hoort dat zo??

    BVD

  6. #6
    Het betekent alleen dat de programmeurs het niet zo heel nauw nemen met de warnings van Delphi. Maar warnings in componenten negeer ik meestal.
    Marcel

  7. #7
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Als programmeur van NLDTXDOMUtils neem ik het HEEL nauw met warnings . Maar; ik heb geen D7, dus heb 't niet kunnen testen. Ook is dit geen erg drastische warning: het betekent alleen dat het component niet zal werken binnen de beperkingen van het .Net framework, waarin ze besloten hebben om bijvoorbeeld pointers vrolijk af te schaffen .
    Qui custodiet ipsos custodes

  8. #8
    Aah klopt ja. Ze zijn al bezig D7 aan te passen aan .Net Ik zal ff kijken of die warnings ergens kan uitzetten of anders negeer ik het Thank U

  9. #9
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    Project -> options -> Compiler messages

    Op dat tabblad kun je al die verschillende messages uitzetten. Zet voor de gein eens de laatste drie warnings aan (die staan standaard uit), dan krijg je een warning bij elke typecast
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  10. #10
    Nietus delphi 7 heeft ze standaard juist aan Daarom kreeg ik die warnings

  11. #11
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    Sorry, maar als ik in de delphi 7 help kijk bij compiler changes, zie ik daar toch echt staan :

    The Delphi dcc32 compiler now supports three additional compiler warnings: Unsafe_Type, Unsafe_Code, and Unsafe_Cast. These warnings are disabled by default, but can be enabled with the compiler directive {$WARN UNSAFE_CODE ON}, compiler command line switch (dcc32 -W+UNSAFE_CODE), and, in the IDE, on the Project|Options|Compiler Messages page.
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  12. #12
    ik heb het ook gevonden maar bij jouw staan ze standaard uit bij mij niet Maar het is opgelost thanx

    btw Walterheck is druk bezig met posten

  13. #13
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    Ik denk dat je ze dan toch echt zelf hebt veranderd:
    These warnings are disabled by default
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  14. #14
    OK, DIE warnings mag je negeren. Die had Mark ook inderdaad alleen in Delphi 7 kunnen zien. En zodra we de set naar .NET willen gaan poorten gaan we daar Mark alsnog mee lastig vallen.
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 67
    Last Post: 15-Jun-04, 12:32

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •