Results 1 to 2 of 2

Thread: Functions met ongebruikte waarde

  1. #1
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212

    Functions met ongebruikte waarde

    Hoi GolezTrol,

    bij het gebruiken van je NLDFileSearch (erg handig overigens ) zie ik dat je de drie methods in de unit allemaal functions hebt gemaakt. Je wijst echter niets toe als result van deze functions. Care to explain ?
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  2. #2
    Yay! Een reactie!

    Je hebt helemaal gelijk. Ik ben daar ooit iets mee van plan geweest, maar ik kon niet meer verzonnen krijgen wat het was . Ik kan me haast niet voorstellen dat het het aantal files is geweest. Dit zou namelijk helemaal niet nuttig zijn. De programmeur gaat in de twee callback gevallen namelijk zelf bepalen of hij wat doet met die files en heeft dus op zich vrij weinig aan het totale aantal files, of kan dit anders eenvoudig zelf genereren. In het stringlist geval is het aantal files natuurlijk gewoon uit de stringlist te lezen, dus ook hier is het nut ervan vervallen.

    Ik heb ze zelf inmiddels veranderd in procedures, maar dit was blijkbaar na de officiële 1.1.1 release. In de laatste automatisch gegenereerde versie (ook alweer van 2 feb) is dit al wel aangepast. Tijd voor een 1.1.2 release
    1+1=b

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. AMIGA game, help met de naam aub
    By SpeciesXX in forum Koffiehoek
    Replies: 2
    Last Post: 07-Aug-03, 15:10
  2. Service App met hooks erin
    By Mark Onrust in forum Algemeen
    Replies: 12
    Last Post: 20-Mar-03, 19:13

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •