Results 1 to 3 of 3

Thread: Meldingsvenster na post. Aargh.

  1. #1

    Meldingsvenster na post. Aargh.

    Ik krijg na een post iedere keer een meldingsvenster te zien. Nét lang genoeg om me te ergeren. Nét te kort om te kunnen lezen. Kan dit niet achterwege blijven? Als het een disclaimer is ofzo, kan die niet op het ventser komen waar ik antwoorden intoetst? _ALS_ ik een dag post, dan post ik zo'n 10 berichten. Het gaat me steeds meer ergeren, want ik ben gejaagd en wil niet wachten. Ik wil meteen naar de thread. Ik wil... Ik wil... Ik wil... ;-) Ik hoor hoor het wel. Knipoog.
    Mark van der Hijden (Eindhoven)

  2. #2
    Old Navigator Matthijs's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Ede, NL. Delphi: Delphi 7/2005 :). Matthijs schrijf je Matthijs
    Posts
    2,199
    Eens kijken wat voor een berichtje je dan te zien krijgt Het is mij nog niet echt opgevallen, behalve dan een melding dat je bericht is gepost en je binnen korte tijd terug gaat naar het draadje.
    Het berichtje is inderdaad een net dankjewel iets en de tijd dat het ervoor staat is waarschijnlijk afhankelijk van de snelheid van je verbinding, de load van de server en meer van dat soort (on)gein.

    Dit scherm niet laten zien lijkt mij ook geen optie, omdat als het wat langer duurt voor een bericht is verwerkt, er door mensen (dat zijn gebruikers zeggen ze ) nog een keertje op het knopje gedrukt wordt. In de trant van: "hij heb het waarschijnlijk niet gedaan."
    What's in a sig?

    Would my posting be less valuable if it didnot have a sig? (Vrij naar William S.)

    Let op de kleine lettertjes. For all postings: e&oe!
    This program performed an illegal function, the police are on their way

  3. #3
    Het venster viel de laatste tijd extra op omdat er een fout optrad bij het verzenden van de mail, dat is als het goed is nu opgelost. Verder geeft het venster zelf volgens mij geen vertraging en is het inderdaad alleen om te voorkomen dat men meerdere keren op de knop klikt. Ik zal dat voor de zekerheid nog eens nakijken.
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Transactions: niet alleen voor Post ?
    By Hans Brenkman in forum Databases
    Replies: 11
    Last Post: 24-Dec-04, 14:18
  2. Attachment toevoegen bij een post.
    By Dees in forum Forum regels
    Replies: 0
    Last Post: 15-Dec-04, 20:16
  3. Replies: 0
    Last Post: 11-Nov-02, 01:00
  4. Link naar post...
    By PsychoMark in forum De website
    Replies: 1
    Last Post: 23-Aug-02, 22:59

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •