Results 1 to 4 of 4

Thread: Andere resoluties?

  1. #1

    Andere resoluties?

    Ik vind het een geweldig idee. Ik heb ook nogal eens willen testen of mijn websites nog een beetje te bekijken waren op de diverse resoluties, maar ik was altijd euhm... te druk bezig met andere zaken.
    Ik vroeg me alleen af: Is er bewust voor gekozen om alleen 800x600 erin te stoppen, of komt deze optie er nog bij in een toekomstige versie?
    1+1=b

  2. #2
    Hoi,

    er is / was bewust een keuze gemaakt voor 800*600 weergave. Aangezien veel van de ontwikkelde sites door 'echte' webdesigners ook nog op 800* 600 netjes moeten zijn. Wanneer je een website maakt, zorg je natuurlijk dat het geheel een beetje scaled naar de grotere resoluties.

    Zelf werk ik met 1280*1024. Met deze browser kan ik nu gemakkelijk zien of hij op 800*600 goed in beeld komt. Is dat op mijn huidige resolutie ook zo dan zal het in de tussenliggende resoluties ook wel goed gaan.

    Maar ik wil er uiteraard nog een functie bijmaken dat je de resolutie in kunt stellen. Mijn vraag is dan. Tot hoever moet / wil je gaan?


    Danku.. en gefeliciteerd met je eerste reactie

  3. #3
    800x600 is natuurlijk inderdaad de meest gebruikte resolutie, dus ik denk dat je daar meestal ook wel mee uit de voeten kunt. Toch weet ik van diverse sites dat ze inmiddels 1024x768 als minimum aanhouden, maar ik zou me ook voor kunnen stellen (allemaal natuurlijk helemaal afhankelijk van je doelgroep) dat je zelfs nog 640x480 aan wilt houden.
    Maar zoals gezegd is 800x600 goed voor zeker 80% van alle websites en waarschijnlijk nog wel 10% meer.
    1+1=b

  4. #4
    Ok,

    omdat ik in een gulle bui ben .. Zal ik proberen iets te maken dat de gebruiker ZELF de width & height kan opgeven. Dan zit er nog een variatie in. Natuurlijk zal ik ook iets maken om de standaard maten te pakken. Zodra ik een dagje vrij heb is NLDPreviewBrowser de eerste.

    Dankje voor deze suggestie, zal ik zeker iets mee doen .

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Dropfiles naar andere applicatie
    By HarryHar in forum Algemeen
    Replies: 7
    Last Post: 06-Jan-05, 09:01
  2. Niet op andere pc te draaien?
    By Bolus in forum NLDMSNP
    Replies: 7
    Last Post: 03-Oct-04, 14:14
  3. Functie in andere datamodule aanroepen
    By CompuChip in forum Databases
    Replies: 2
    Last Post: 28-Oct-03, 22:01
  4. Replies: 9
    Last Post: 22-Oct-03, 12:27

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •