Results 1 to 8 of 8

Thread: Nieuwe vensters openen

  1. #1
    Hallo Dees,

    Zelf gebruik ik 'm niet, maar ik zag deze post voorbij komen en had ff de applicatie gebuild en doorgespeeld aan onze webdesigner. Deze vind de applicatie wel gemakkelijk!. Daarbij had ie de vraag of 't niet mogelijk was dat nieuwe vensters ook kunnen worden geopend met dezelfde applicatie. Zelf heb ik al vlug gekeken en zag dat er een OnNewWindow2() event was en deze wordt netjes afgevuurd bij een link die in een nieuw venster moet plaatsvinden (bijv. http://www.nietnormaal.nl in het rechterframe op een link klikken). Alleen ik ben niet bekend met de interfaces van het WebBrowser gebeuren en aangezien jij hierin waarschijnlijk al hebt zitten rommelen weet je hiervoor waarschijnlijk de oplossing al.

    Vriendelijke groet,
    Arno
    Nederlandse Firebird Nieuwsgroep
    Hoe meer je weet, hoe meer je beseft hoe weinig je weet.

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Op verzoek gesplitst omdat het onderwerp niets meer met de AV-thread te maken had...
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3
    Kun je dat niet oplossen door NLDPreviewBrowser als default browser te registreren? Als je later IE weer opstart gaat ie vanzelf weer vragen of ie weer default browser mag worden.
    Marcel

  4. #4
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Dat vind ik niet echt een nette oplossing, zeker niet als je bedenkt dat OnNewWindow2 precies doet wat je wilt. Er zit een parameter bij met informatie over de URL (hoe je die verkrijgt weet ik echter niet meer helemaal, laatste keer dat ik de IE WebBrowser gebruikte was in VB ) zodat je zelf een nieuw form aan kan maken...
    Qui custodiet ipsos custodes

  5. #5
    Klopt, maar ik dacht nog wat meer dan ik tikte Als je op dat moment websites aan het controleren bent lijkt het me juist handig dat je tijdelijk even alles in de NLDPreviewBrowser kunt doen zonder dat IE er tussendoor komt kijken.
    Marcel

  6. #6
    Marcel, het gaat er juist om dat je ff een site volledig (inclusief links) kunt testen in de 800x600 resolutie en om nu deze als standaard te registreren is dan niet de oplossing. Als ik de tijd er voor vind zal ik er eens verder kijken.
    Nederlandse Firebird Nieuwsgroep
    Hoe meer je weet, hoe meer je beseft hoe weinig je weet.

  7. #7
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Marcel, jij bedoelt dat je NLDPreviewBrowser opent, en als je dan (terwijl ie open staat) dubbelklikt op een HTML bestand dat ie 'm dan met NLDPreviewBrowser opent? Klinkt inderdaad handig, ware het niet dat DeX?? bij mij altijd open staat en ik die wel graag in IE zelf wil zien . Misschien is het wel leuk om in de toekomst hier een optie voor te maken, geen gebruiker is hetzelfde tenslotte
    Qui custodiet ipsos custodes

  8. #8
    Yep, dat bedoelde ik. Maar goed, de nieuwe versie staat online, het is al opgelost (Go Dees).
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. LEAD Software is nieuwe NLDelphi sponsor
    By Marcel in forum De website
    Replies: 25
    Last Post: 06-Feb-05, 17:34
  2. Form sluiten voor nieuwe openen
    By keet in forum Algemeen
    Replies: 3
    Last Post: 11-Sep-04, 01:13
  3. Een nieuwe vraag? Een nieuwe thread
    By Marcel in forum Forum regels
    Replies: 0
    Last Post: 13-Mar-03, 23:29
  4. Nieuwe server voor NLDelphi
    By Marcel in forum De website
    Replies: 2
    Last Post: 13-Aug-02, 00:13
  5. Openen van posts in nieuwe browser
    By Anoniem1 in forum DeX??
    Replies: 5
    Last Post: 24-May-02, 14:59

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •