Results 1 to 6 of 6

Thread: Ideetje voor Dex??

  1. #1

    Ideetje voor Dex??

    Ik heb een ideetje:

    Kun je misschien post-forms toevoegen aan het programma ? Dan kun je volledig via de windows Client het forum lezen. posten en beantwoorden
    WM.
    What about weapons of mass construction?

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Volgens mij hadden we daar ooit een discussie over, maar kan 'm helaas niet terugvinden. Het kan ook zijn dat dit over DeX ging, maar in ieder geval:


    Dit zal je niet terug vinden in de volgende client. Dat betekent een geintegreerde browser, en dat is niet iets waar ik eigenlijk op zit te wachten. IE voldoet prima (en je hebt alles tot je beschikking, en dan doel ik met name op de Google toolbar), dus waarom zoiets inbouwen?



    Het lezen van posts zonder een browser is overigens onmogelijk, de server ondersteund dit niet dus dat zou HTML parsen worden... en dat heb ik eenmalig gedaan voor de verjaardagen, maar het blijft een workaround .



    Uiteraard hoor ik wel graag alle suggesties, wie weet komen ze uiteindelijk in Pegasus. Undo-functionaliteit hoef je in ieder geval niet meer te melden, nadat ik gisteren op Ctrl-Z drukte in DeX?? na het per ongeluk verwijderen van een thread en dat niet werktte had ik dat zelf ook al bedacht .
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3
    Een userinterface waar je niet alles in een treeview ziet, maar gewoon een overzicht van posts in volgorde waarin ze geplaatst zijn zou ik persoonlijk erg handig vinden.

    En een DeX die kan posten zal er niet komen denk ik, waarom zou je iets in een programma zetten als je er een volledige website voor hebt?
    Marcel

  4. #4
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Marcel: die optie stond al een tijdje gepland voor Pegasus
    Qui custodiet ipsos custodes

  5. #5
    In dat geval heb je er één gebruiker bij Kun jij je verder concentreren op de client en ik op de server.
    Marcel

  6. #6
    Senior Member Anders's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Doetinchem
    Posts
    1,415
    En nog één, en dan blijven er nog een stuk of 8 DeX 2.0.01 over - Over levens cyclus van software
    Anders

    May your code compile!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Ideetje voor de tiphoek?
    By doggo18 in forum Koffiehoek
    Replies: 0
    Last Post: 13-Oct-02, 16:59
  2. [versie 1.7] Ideetje deel 3
    By Tommy in forum DeX
    Replies: 4
    Last Post: 13-Jun-02, 01:32
  3. [versie 1.7] Ideetje deel 2
    By Tommy in forum DeX
    Replies: 11
    Last Post: 13-Jun-02, 01:04
  4. [versie 1.7] Ideetje
    By Tommy in forum DeX
    Replies: 13
    Last Post: 04-Jun-02, 23:52

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •