Results 1 to 2 of 2

Thread: LitePlayer [DirectX 9.0]

  1. #1
    Keep it simple!!! Christiaan's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Noordhorn
    Posts
    119

    LitePlayer [DirectX 9.0]

    Voor de MP3 fanaatjes:

    Een lite player voor het afspelen van MP3/WMA enzo...

    Hij maakt gebruik van de DirectX 9.0 dus zorg dat je die geinstalleerd hebt staan anders geeft ie een E_INVALIDARG bij het openen van het muziekbestand.

    Nog wat installatietips: Onderin het scherm staat een directoryedit. Gebruik deze om het basispad aan te geven. Vervolgens typ je een muzieknaam in (of een gedeelte hiervan) en het programma zal hiernaar gaan zoeken na 750 ms sinds de laatste toetsaanslag.

    Dit werkt dus bijna net zoals de MediaLibrary van WinAMP, maar ik vindt m leuker omdat ie veel minder resources gebruikt, sneller is op mijn XP2400+ met mijn 3500 MP3tjes

    Verder: de progressbar is clickable zodat je naar een bepaalde positie in de file kunt springen. De hint die je krijgt geeft wel aan waar je dan terecht komt.

    Xou zo zeggen: probeer m eens en geef je commentaar/reactie/feature requests

    Download link:

    Versie 1.01 (let op: 128kbps lijn; 495 Kb)
    Je komt hier op een site met een screenshot waar je m vervolgens kunt downloaden

    Groetjes Christiaan
    Last edited by Christiaan; 29-Jul-03 at 16:37.
    Delphi rulezzz and so does Indy!!!

  2. #2
    Mooi gemaakt. Werkt perfect en ook het zoeken is lekker snel. Ben alleen niet zo weg van de kleuren die je gebruikt. Maar dat is een ieder zeÔÇÖn eigen smaak. En gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak

    Groetjes Greta.
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •