Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 15 of 57

Thread: NLDelphi aanwezig op de European Borland Conference (Borcon2003)

  1. #1

    NLDelphi aanwezig op de European Borland Conference (Borcon2003)

    En dus ook speciale toegangstarieven als je je via NLDelphi inschrijft voor dit driedaagse evenement.

    Op 10, 11 en 12 november wordt in Amsterdam de European Borland Conference gehouden. Dat wordt uiteraard een evenement om niet te missen, zeker in een tijd waarin we vol spanning wachten op de aankondingen van de volgende Delphi versie. Uiteraard zal de conference ook voor een groot deel in het teken staan van .NET. Wat gaat .NET de wereld brengen, maar vooral: wat gaat .NET ons als Delphi programmeur brengen? Maar er is meer: C#/C#Builder, Java, J2EE, JSP with JBuilder, Mobile Applications, eBusiness, InterBase, JDBC, ADO.NET, XML & Web Services.

    Ook NLDelphi zal met een stand op de BorCon aanwezig zijn! Kom dus zeker even op onze stand langs om een praatje te maken, een vraag te stellen, of gewoon om wat mensen, die je van het forum kent, in real life te ontmoeten.
    Om een bezoek aan de BorCon voor NLDelphi bezoekers extra aantrekkelijk te maken bieden NLDelphi en Borland je een speciale prijs als je jezelf via NLDelphi inschrijft. Ook voor het laatste BorCon nieuws kun je uiteraard op NLDelphi terecht.

    Dus tot ziens op NLDelphi, hier op deze site of live in Amsterdam!

    DelphiGroeten,
    Marcel.

    download hier het speciale formulier om je aan te melden

    lees hier alles over de BorCon
    Attached Images Attached Images  

  2. #2
    Senior Member Wok's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,085

    Unhappy

    Sorry,

    Maar de prijzen liggen buiten mijn budget als amateurprogrammeur.
    Jammer maar helaas.

    Vr.Gr. Peter

  3. #3
    Heavens Mutant Lycantrope Fahr's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    30
    Nou, dat geldt niet alleen voor jou... ik zat te denken aan een paar tientjes :S

    Waarom heb ik het idee dat bijna NIEMAND van NLDelphi daadwerkelijk zal komen opdraven? Grootste deel van de mensen hier zijn vrije tijds programmeurs. Al zou ik het geld op kunnen brengen dan heb ik het er nog niet voor over, en ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

    Nou ja, jammer maar helaas. Kennelijk is die BorCon niet voor het grote publiek bedoeld.

    - Fahr

  4. #4
    TCustomVader JosAikema's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    Harderwijk
    Posts
    1,491
    Originally posted by Fahr
    Waarom heb ik het idee dat bijna NIEMAND van NLDelphi daadwerkelijk zal komen opdraven? Grootste deel van de mensen hier zijn vrije tijds programmeurs. Al zou ik het geld op kunnen brengen dan heb ik het er nog niet voor over, en ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
    Nou ja, jammer maar helaas. Kennelijk is die BorCon niet voor het grote publiek bedoeld.
    - Fahr
    En dat geloof ik niet. Volgens mij is het overgrote deel van de actieve forumleden werkende Delphi programmeurs.
    Vanaf 1 oktober 2004 geen Delphi programmeur meer

  5. #5
    TCustomBuild Rob Bos's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    4,213
    En daar wilde ik mij graag bij aansluiten

    (Alhoewel ik vast niet op kosten van de baas zal mogen gaan :<)

  6. #6
    PietZa.Create PietZa's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Nieuwegein
    Posts
    395
    D'r zijn hier inderdaad veel Delphi werkers.
    BorCon klinkt wel interessant, ik zal eens even met m'n baas onderhandelen

  7. #7
    Heavens Mutant Lycantrope Fahr's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    30
    ok, mijn fout.

    Ik ben ook een werkend programmeur, maar niet met Delphi. Ik denk niet dat ik mijn baas zo gek kan krijgen om mij naar een conference te sturen voor een taal die we niet gebruiken hier :P

  8. #8
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Heilige , dat 't zo prijzig was wist ik ook niet... en al werk ik met Delphi, denk dat m'n baas me toch aardig gek aan zou kijken als ik 'm even om 600 euro vroeg om naar een conferentie te mogen
    Qui custodiet ipsos custodes

  9. #9
    TSusjuh.Love.Count>MaxInt Francois Schumans's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Vodafone-NL, Business Critical Connections
    Posts
    997
    Ik denk ook idd niet dat onze baas daar over zou willen nadenken

    En ik sluit me aan JosAikema => JA, er zijn ook nog werkende delphi programmeurs
    If IDE = Delphi Then Raise Greets.Create('Frenske');
    Else Throw New Greets('Frenske')

  10. #10
    Senior Member Anders's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Doetinchem
    Posts
    1,415
    Als klein vrijetijds programmeur zou mijn zakeld op zijn voor heeeeeeeel lange tijd als ik naar Borcon zou gaan.

    Maar aan de andere kant vind ik het wel tof dat Marcel hebben kunnen regelen dat NLDelphi'ers korting krijgen.

    En wij rekenen natuurlijk op uitgebreide "live" verslagen van alle lezingen van de aanwezige NLDelpi'ers Ik bedoel zo'n bladzijde of 10 per lezing zou niet verkeert zijn

    PS. kan het niet meer verbergen - Ik ben gewoon jaloers
    Last edited by Anders; 29-Aug-03 at 14:47.
    Anders

    May your code compile!

  11. #11
    Opvallend dat jullie de prijzen zo hoog vinden. En nee, dat zeg ik niet omdat Borland en NLDelphi hier zo leuk samenwerken.

    Voor een beetje cursus ben je al snel zo rond de 300 tot 500 euro per dag kwijt en dan heb je nog niet eens de sprekers die je hier wel hebt. Verder: als je als professioneel programmeur het komende jaar 2 dagen wint door het bezoek aan de BorCon (bijvoorbeeld omdat je iets niet hoeft uit te zoeken dat je daar hebt geleerd) heb je het bedrag al terugverdiend.

    OK, voor een hobbyprogrammeur (absoluut niet negatief bedoeld) is dit bedrag inderdaad niet op te brengen. Alhoewel, je weet maar niet wat mensen voor een hobby overhebben. Maar het grootste deel van de NLDelphi bezoekers is ook daadwerkelijk voor zijn werk met Delphi bezig. En dan is het simpelweg een kwestie van afwegen wat het kost en wat het je oplevert.

    Dus ik hoop toch zeker veel NLDelphi mensen tegen te komen, misschien moeten we een flash mob op de BorCon organiseren om dat duidelijk te krijgen.
    Marcel

  12. #12
    Old Navigator Matthijs's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Ede, NL. Delphi: Delphi 7/2005 :). Matthijs schrijf je Matthijs
    Posts
    2,199
    Originally posted by Anders
    Als klein vrijetijds programmeur zou mijn zakeld op zijn voor heeeeeeeel lange tijnd als ik naar Borcon zou gaan.
    Hier sluit ik mij geheel bij aan. Dan kan ik dat geld beter gebruiken om de volgende Delphi versie te kopen. En verslagen? Nou graag!
    Want ik krijg het bij mijn BBC eerder voor elkaar dat ik naar een conferentie in Engeland of desnoods Singapore mag, dan naar de BorCon in Amsterdam.
    What's in a sig?

    Would my posting be less valuable if it didnot have a sig? (Vrij naar William S.)

    Let op de kleine lettertjes. For all postings: e&oe!
    This program performed an illegal function, the police are on their way

  13. #13
    Wat ik alleen niet snap, is de opmerking op het aanmeldingsformulier:
    "You save nearly € 150 by regestering before.."
    Als ik naar de prijzen kijk, dan zie ik dat het € 100 scheelt voor de conference of de super conference en maar $ 50 voor de power workshops... Hoe ze dan aan € 150 komen...
    1+1=b

  14. #14
    TSusjuh.Love.Count>MaxInt Francois Schumans's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Vodafone-NL, Business Critical Connections
    Posts
    997
    Waarschijnlijk was de programmeur die dat gebouwd heeft ondertussen aant debuggen
    If IDE = Delphi Then Raise Greets.Create('Frenske');
    Else Throw New Greets('Frenske')

  15. #15
    SillyMember
    Join Date
    May 2003
    Location
    Gent
    Posts
    7,725
    €100 + $50 = nearly €150?
    All methodologies are based on fear. -- Kent Beck.

Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. NLDelphi 3 jaar!
    By Marcel in forum De website
    Replies: 20
    Last Post: 17-Dec-03, 10:06
  2. Replies: 17
    Last Post: 13-Nov-03, 18:47
  3. European BorCon2003
    By jchompff in forum Koffiehoek
    Replies: 5
    Last Post: 13-Nov-03, 11:12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •